Forum www.4t.fora.pl Strona Gwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy
Postanowłam, że od dziś będę ćwiczyć przez około 1h/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4t.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:58, 08 Kwi 2014    Temat postu: Postanowłam, że od dziś będę ćwiczyć przez około 1h/

Uniwersytet Pennsylvania udokumentował, że osoby przyjmujące ten suplement obniżyly poziom kortyzolu o 22%, zwiększyły mase mięśni i traciły tkankę tłuszczową aż 3,5 razy szybciej niż osoby biorące placebo.
[link widoczny dla zalogowanych]
to chyba logiczne, że chodzi o wygląd tyle z tego przyjemnosci
[link widoczny dla zalogowanych]
tan glow i medium i light
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mamy slub konkordatowy
[link widoczny dla zalogowanych]
tzn cwiczyłam po godzinie na najwiekszym obciażeniu ale w wolnym tępie 3-4 razy w tygodniu i jedzac normalnie ( jestem łakomczuchem...
[link widoczny dla zalogowanych]

Ty wściekła su.. [link widoczny dla zalogowanych] do tego smoczek i butelka ze smoczkiem już przygotowana do użycia.
kto kojarzy tytuł/wykonawce piosenki ,ktora leci...eeoo ,eaa.. dużo wam powiedziałam co.;] ale taka dyskotekowa,to po dwa razy leci to eeoo ,eeaa..;D po prostu zeby mu bylo wygodnie. brak słów. Tłuszcze pokarmowe – te wprawdzie (wbrew obowiązującej opinii) nie nasilają gromadzenia tłuszczu przy niedostatku węglowodanów, mogą jednak utrudniać jego rozpad – spożycie ich należy więc bezwzględnie ograniczyć. według mnie to najwazniejesze sa w życiu takie cechy jak zufanie i umiejętność bycia ze sobą tolerancja .Kazdy jest inny a co dopiero porownywanie płci więc nic dziwnego że jest wiele opini poglądow a tym samym gustow. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam miec Bytomiu. Do zaś Gruba.. Mysle jednak, ze mozna byloby zapytac naszych lekarzy o stosowanie okresowo roznych suplementow. Brown Thomas (versace, d&g, gucci, chanel, prada itp) i inni autoryzowani sprzedawcy, ale ostrzegam..ceny...ojojojojjoj! Hej dziewczyny. przeczytałam sporo komentarzy i doszłam do wniosku że każdy ma inne zdanie, to normalne niedawno miałam żele ale po trzech dniach zaczęły się już zapowietrzać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rano zjadłam jogurt i tab.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tifani
nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
Czesc dziewczyny, ja tez szukam kolezanek do pogadania i bratnich duszy.Jestescie jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Urwisek witaj,milo nam,zapraszamy;] [link widoczny dla zalogowanych] ma ktos moze jeszcze te wszystkie ćwiczenia bo niestety zadne linki nie działają i o ten aerobik tez poprosze
mąż miał jednak rację - spuszczałam wodę nawet o tym nie wiedząc, potem dziecko jakoś musiało przytkać \wylot\ bo się nic nie sączyło dzięki za odpowiedz, tylko że ja znalazłm w interneci pianki po około1.200 zł długie, a krótkie po 250 zł, czy są jakieś tańsze długie? a ciekawa jestem kto tak na nią najeżdża ? Zenek: zycie nie sklada sie z samej zabawy, stad dzieciaki teraz takie rozpieszczone. [link widoczny dla zalogowanych]
Ceny przystępne jak na jakość usług i standard salonu/kosmetyków. No ale one pewnie sądzą, że robią najlepiej. [link widoczny dla zalogowanych] 0901/1024x768/ Kwas... hm...mysle ze trzeba probowac, moze te 2 litry to juz przyjmuja takie oczyszczone jelita, bez tego syfu... Potwierdzam też, że umówienie na konkretna godzinę niczego nie gwarantuje. Nie wiem w ogole co mam robić, jestem zrozpaczona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamy około 200 metrów kwadratowych skóry wewnętrznej, śluzówek!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szłam , z pokoju , do kuchni i nagle na ścianie zauważył dużego czarnego pająk szybko zrobiłam mu zdjęcie był czarny z odstającymi włoskami u odnóży i miał duże zęby jadowe .Ja i mama , nawet nie miałyśmy odwagi żeby się do niego zbliżyć , na szczęście tata był w domu i go zabił .Mam wstręt do pająków , ale patrząc na zdjęcie szperałam w necie i na pewno nie jest to pająk z polski.Tak się wystraszyłam , że spałam w innym pokoju a na drugi dzień cały dom sprzątałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to czas po prostu stracony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zła jestem, bo mi nie wychodzi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

max co ja moge zrobic to 30min [link widoczny dla zalogowanych] Ja też kiedyś myślałam, że to ja mam się wstydzić bo mój mąż chodzi pijany, bo przepija kasę, bo szlaja się z jakimiś lumpami brudny.
pozdrawiam i zycze spadkow...wagi chyba miala 6cm juz nie pamietam dokladnie. też lubię brzozy... no u mnie tez kupa roboty i tez az sie boje co to bedzie w tym tygodniu. zrobili mi dzis kolejne usg.. [link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze, że już po weekendzie bo ja cały spędziłam na uczelni, miałam 3 egzamin, bo sesja trwa... Eurydyke a co ty tu robisz? Kiedys pielegnowalam je preparatami z silikonem, ale po jakims czasie z wlosow zrobilo sie siano. Japan bardzo dziękuję za odpowiedź. jak ciebie nie interesuje, KOBIETO, to po cholerę tu wchodzisz? Pić sie faktycznie chce, noi te uderzenia gorąca
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale uwierzcie mi , ze nigdy nie czułam sie tak dziwnie przed @ ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak pomysle że schudłam w sumie z 8 kg to az mnie trzesie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyczyna gdzieś musi byc ,na razie jest gdybanina ....??????
nie wiedzac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt? [link widoczny dla zalogowanych] CZY JEST KTOS Z TEGO MIASTA??JAK SIE ZYJE W DORTMUNDZIE, JAKIE TO MAISTO?CZY TRUDNO O PRACE?PROSZE O ODPOWIEDZI...
witam pamieta ktos moze teledysk z dwoma marynarzami na statku ktorzy okazali sie na koniec teledysku gejami i odjechali samochodem zostawiajac dziewczyny same pomózcie plis bo juz szukam tego x lat Na szczęście wizyta już jutro, oby tylko gin się znała na takich problemach i wiedziała jak skutecznie pomóc. Dziewczynki pomozcie!!! W każdym razie - całość trwała jakieś 40 minut i bardzo sprawnie to zostało wykonane. Tez mnie bolał na poczatku brzuch. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że nie będzie bólu. Ja nie popieram tego co robi,strach by mnie chyba obleciał, ale też nie potepiam. bardzo proszę o interpretację wyniku toksoplazmozy: I jeśli nosicie takie staniki i uważacie, że Wasze piersi są duże, to szybciutko zajrzyjcie tu: Kosmetyczka nie chirurg. polecam Ja mam pytanie o Detocell- dziewczyny jak mam rozpoznac ze to jest cellulit wodny a nie tłuszczowy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sprawdz w ensyklopedji zdrowia.
nie chciało mi sie isc bo czułam sie taka spowolniona jak na zwolnionych obrotach (bo bacznie sie obserwuje)ale zwlekłam sie ,ubrałam i poszłam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale w zamian za to zjadłam miseczkę surówki ze świeżych warzyw i malutkiego kęsa kotleta z piersi i wcale się tym nie przejmuje..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4t.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1